A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Részletes információk a sütikről.

Termékek Menü

Pörgős 12 óra a Northern Baits golyókkal

Kováts Máté
Pörgős 12 óra a Northern Baits golyókkal Sokak jártak már úgy hogy a hétköznapokból kiszakadva, vagy csak az idő hiánya miatt csak egy rövid alig egy napos horgászatra volt ideje és ebben a rövid időben tudott csak kedvenc hobbijának a horgászatnak élni.
Én is így jártam most és egy rövid 12 órás peca erejéig tudtam kiszakadni a hétköznapok rohanásából. Reggel, épp csak egy picivel 6 után kezdtük meg a kipakolást faterommal, számunkra egy igen kedves bányatavon.
Etetésre spombal 2-3 marék felezett krillerst és blue musssel golyót dobtam és a horog mellé egy-egy szem került egy pici szivaccsal kikönnyítve és mellé pva hálóba crusha-val összetört szintén azonos íz világú bojli került.

A botok élesítve, krillers és blue mussel várja az uszonyosokat.

A délelőtt viszonylag csendes volt 1 óráig három ponty érkezett, de ezek bőve a friss telepítésből származtak hisz 3-4kg között voltak
Gondoltam is hogy kimegyek a pergető cuccért és dobok egy párat hátha akad egy szép csuka, amikor megfordult a szél és vele együtt a halak is erőre kaptak. Amint elindultam a kocsi felé az egyik botom el is füstölt és egy gyönyörű tokot sikerült lencse végre kapni.

Az első gyönyörű tok

Innentől kezdve teljesen megváltozott a horgászat. Kb 15 percenként húztuk a pontyokat, amik 5 és 6kg között mozogtak és közbe fater, a tok szákolása után feltett halibut pelletét a túra második tokhala fel is vette. Én is feltettem a pelletet de egyszerűen nem tudtam vele halat fogni, miközben a másik boton lévő krillerst húzta el a túra legnagyobb bajuszosa ami 7kg-os pocakos. itt eldőlt a kérdés hogy semmi más nem kerülhet a hajszálra mint a Northern Baits Rákos golyója a KRILLERS.

Neki is a krillers kellett!

Halak fárasztása közben gyorsan elrepült az idő, úgy hogy amikor az órán láttuk, hogy 5 óra akkor el is kezdtünk lassan pakolászni. 1-1 botunk maradt már csak, bent amikor fater botján óvatos kapásra emeltem rá miközben az én botom is elfüstölt. A túrán nem egyszer volt, amikor mind a ketten egymás mellett fárasztottunk. „A napot nem is lehetett volna szebben zárni” hangzott el, amikor apa megszákolta az utolsó halam és egyben a nap utolsó halát, ami nem a legnagyobb, de annál gyönyörűbb tok volt.

A búcsú hal!

A halakkal természetesen különleges óvatossággal bánunk mérettől függetlenül!

Összefoglalásképp kérdés sem lehet az, hogy a napot a krillers golyo nyerte.  Összesen 23 darab pontyot és 5 tokot fogtunk! Szerintem ennél mozgalmasabb pecánk nem is lehetett volna. Egy biztos a krillers-t nem hagyjuk otthon egy rövid pecára sem!