A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Részletes információk a sütikről.

Termékek Menü
Ön itt jár: > >

Beszámolók

2017. 07. 20. 09:16:19 Köműves Attila
MobyDick horgásztó! Július 10.-én, hétfőn érkeztünk meg a MobyDick horgásztóra egy 2 napos pecára.Az első nappal elég eseménytelenül telt csak két apróbb pontyot sikerült fognunk.Este,9 óra körül megérkezett a vihar amit elég rosszul viseltünk mert szabad ég alatt terveztük az éjszakázást.A vihar elvonulásával viszont megjött a halak kapókedve,ennek köszönhetően kedd délután 4-ig 8 kapást sikerült elérnünk amiből sikeresen 6-ot a partra segítettünk.A nyerő csali kombinációk Blue Mussel fokhagymás kukorica,Krillers Garlic fokhagymás pop up variációk voltak.
2017. 06. 13. 08:00:00 Kozma Árpád
Az RSD két arca

Attila barátunk ötlete alapján egy öt napos baráti pecát terveztünk május elsejére a Ráckevei – Soroksári Duna-ágon, Szigetcsép közelében. Nem sokat gondolkodtunk ezen, az első pillanattól kezdve a folyón akartunk lenni.

2017. 06. 12. 09:27:08 Vágenhofer Roland
Horgászat a Móri ezerjó horgásztavon Hát első tesztpecán vagyok túl ami mondhatni nem volt túl sikeres!
Horgászat a Móri ezerjó horgásztavon volt ami egy 20 hektáros tó 1,5-3 méter víz mélységig.
Mederét tekintve szinte egyenletes kicsi törésekkel , kevésbé iszapos ami 5-20 cm között van !
Én az egyik faházas állásra érkeztem 72 órára (egyedül)később csatlakozott egy segítő haver .
Az időjárás érkezéskor meleg 21-2 fok,gyenge Nyugati széllel,borús ég ,légnyomás 1004pa amit folyamatosan figyeltem,vártam az emelkedést!
Megérkezés után gyors bójázás ! Bóját kb 90 méterre raktam le 1,8 m vízmélységbe kemény ,és az iszap találkozására később próbálkoztam szinte mindenhol !
2017. 06. 12. 09:00:00 Kováts Máté
Pörgős 12 óra a Northern Baits golyókkal Sokak jártak már úgy hogy a hétköznapokból kiszakadva, vagy csak az idő hiánya miatt csak egy rövid alig egy napos horgászatra volt ideje és ebben a rövid időben tudott csak kedvenc hobbijának a horgászatnak élni.
Én is így jártam most és egy rövid 12 órás peca erejéig tudtam kiszakadni a hétköznapok rohanásából. Reggel, épp csak egy picivel 6 után kezdtük meg a kipakolást faterommal, számunkra egy igen kedves bányatavon.
Etetésre spombal 2-3 marék felezett krillerst és blue musssel golyót dobtam és a horog mellé egy-egy szem került egy pici szivaccsal kikönnyítve és mellé pva hálóba crusha-val összetört szintén azonos íz világú bojli került.